nytt, nytt, nytt...

Till huset :-)


Storarummet

Ny soffa

   Tv-bänken & soffbordet är samma som vi har nu

Ljusstake :-) ny sån stor som står på golvet :-D lite tavlor på väggarna hade vi med tänkt ha men där är vi inte överens ännu...?? Jag vill ha ngt  så här men behöver inte vara blommor kan vara bara lite streck o så men att man har 2-3 tavlor som "sitter ihop"
Men hittade en fräck tavla nu faktiskt som jag tror Ludde med hade gillat... gillade den gröna gubben perfekt till vårt gröna rum :-D men det känns som den är smal o hög så man måste ha mer än 1 tavla för att det inte ska se fånigt ut...hmm jaja vi får se
Har ju kommit överens om att måla fondvägg ist för tapetsera ifall man ska borra o så i väggen.
 
Matrummet, det ska vi tapetsera i den randiga tapeten i inlägget innan o sen ska vi ha matbordet fast med andra stolar. Dessa stolar matchar med soffan :-)  o lampan vi ska ha över bordet ser ut så här o sen den "byrån" o vitrindelen som jag visa i förra inlägget (brunt) som med ska vara i vitt...sen en likandan matta under bordet som vi har under soffbordet

Vårt sovrum  ska också bli nytt nu är det svart o lila men ska bli vitt o lila!!! Den nya sängen som vi ska köpa ser ut så här  o sängborden o Julius rum har vi inte hittat säng till ännu men vi letar för fullt...vet inte riktigt hur han ska ha det på sitt rum ännu...köket är ett tag tills vi ska göra men då vill jag att det ska se ut så här, svart kakel o vita luckor o mörkt nästan svart trägolv vårt bord vi har nu o lampan <---den tycker jag o den tycker Ludde--->och sen klockan på väggen
Så nu fick jag delat med mig lite av min planering av huset :-D längtar så mycket!!!!!!!
Nu ska jag nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0