Huset

Nu är det bara 2 månader tills vi ska flytta ohh vad jag längtar!!
Varje ledig stund jag har går jag igenom saker vi ska ha i huset o grejor vi ska fixa o dona med :-)
Nu tänkte jag göra er lite delaktiga i vårt planerande wiiiie
Har kollat tapeter till rummen o har nästan bestämt mig...nu ska jag bara få Luddes åsikter men tror han tycker som mig...

Vardagsrummet kan jag inte riktigt bestämma mig för...ska ha en fondvägg resten vita

  

Matrummet ska vara helt tapetserat

 

matbordet men vill nog hellre ha vita stolar har inte bestämt mig där heller...
 

Sen denna möbel på kortsidan av rummet också i vitt 
 
 
Julius rum ska ha antingen vita väggar o denna fondväggen



Eller blåa väggar o denna fondväggen

 (den vita med blå stjärnnor)

O sen vårt sovrum som ska vara vitt o lila så här med vita väggar o en lila fondvägg



Det är iaf vad jga tycker hahaha sen får vi se om Ludde håller med!! Vad tycker ni??
Vill flytta NUU

Kommentarer
Postat av: Catta

Ohhh grattis till huset=) var ska ni bo då?

2010-01-04 @ 21:16:29
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst är det mysigt att kunna göra precis som man vill :)

Sovrumstapeten är sjukt snygg.

Gillar den första som du tänkt till Julius, känns som den kan hålla längre upp i åldern..

Har ni bestämmt något datum nu?

Kramar

2010-01-05 @ 20:25:37
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0