Utmanad

Blev utmanad av Linda att nobba 3 plagg till hösten

Det blev ganska svårt....eftersom jag ena dagen kan säga att ngt är skiiiit fult o sen veckan efter köper jag det för då har man liksom vant sig...
Men förhoppningsvis kommer jag INTE att ta på mig dessa 3 plaggen...

1.


2.


3.


Jag utmanar : Tess, Marlein och Ludde

------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit på Burlöv C med sonen :-D o shoppat!!! Inte ett dugg till honom men till mamman blev det 2 par jeansleggins & 3 par linnen

Sen köpte jag present till min kusin som fyller 10, så vi ska på kalas idag...var egentligen bara därför jag skulle till Burlöv meeen som vanligt handlar jag alltid mer suuuck

 BikBok

 BikBok Dem var nog iofs lite mörkare men typ...

Ett lila lite längre linne också från BikBok med knappar fram jätte fint...vet iofs inte hur det ser ut på än, har inte testat ngt hahaha

och sen 2 linnen från cubus helt vanliga ett mörk lila o ett ljusgrått

Nu ska jag laga lite lunch till mig o lilleman

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0