Spa i Skara

Nu är vi på väg till Skara. Sitter i bilen nu o kör precis förbi Göteborg så det är ca 1 & ½ timme kvar att åka...Ludde sitter o svär ver att det är för många filer, vägar, påfarter & avfarter hahahaha är glad att jag sitter vid sidan om i bara åker!!!

Ser jätte mycket framemot dessa 2 dagar somm jag & Ludde ska ha o koppla av på!!! Hoppas att det är fint därvi ska bo med!!

Oj nu höll 2 bilar framför oss på att krocka *pust* livsfarligt här uppe ju hahahha

Julius är hos mormor o morfar o han verkar väl inte precis sakna oss :-( hittar på massa hyss o lär sig dumheter!!
Mamma & pappa hade kollat kändisdjungeln igår o då hade Julius stått o hoppat i soffan när mamma (mormor) tyckte att ngt inte var bra i program så hon säger faaan ... då stannar Julius upp o säger "aaaan" hahahaha liten härmapa är vad han är nu. Allt vi säger ska han säga så man får ju passa sig nu för vad man säger!!! 

Nej nu ska jag återgå till att åka bil börjar bli åksjuk nu men hade så trist så jag var tvungen att hitta på ngt :-)


Ha det så bra 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni har det riktigt mysigt :)

2009-09-20 @ 03:16:23
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag var inte vid datorn när du hallåade på MSN. Såg det helt sent :(

2009-09-21 @ 00:13:23
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0