SEPTEMBER!!!

Whaaaaaat!!!!!! Var tog sommaren vägen...kan inte bara vara jag som känner så här, eller??

Augusti månad har varit ganska jobbig...mkt jobb och lite fritid och ännu mindre tid med Ludde :-(
Men förhoppningsvis blir det lite bättre denna månaden...har LITE bättre tider så man kan kanske få lite rutiner, dessvärre träffas jag och Ludde inte mer för det :-( tror att vi har 5 lediga dagar tillsammans på HELA månaden. Vi pratade om att åka till London men gör nog om den helgen till en spahelg bara JAG <3 LUDDE

Julius är jätte duktig på dagis nu :-D skönt han blir knappt ledsen när vi lämnar honom...eller det går fort över iaf!!!

Min underbara familj

     

ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste!

2009-09-04 @ 07:27:16
URL: http://marlein.blogg.se/
Postat av: Ludde

Älskar dig! Mest spa om två veckor. Hoppas det blir mysigt

2009-09-06 @ 20:13:54
Postat av: Linda

Men hallååå! det var ju foton såna tröjor med tryckta ansikten är lite läskiga!

Jag minns knappt själv, men jag hade Jason i alla fall. Och någon plansch på rummet.

Vad skönt att det går bra att lämna Julius på dagis nu. Hoppas spahelgen blir riktigt romantisk:)

2009-09-11 @ 22:56:31
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: therese

Nej man kan inte göra det på sig själv... Jag har gjort det på min kompis och hon på mig.. Har frågat ngn frisör och läst instruktioner på nätet om hur man gör.. Tar lång tid ca 3-4 timmar...

Jag kan göra det på dig om du vill göra=)

2009-09-14 @ 22:57:45
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0