Födelsedag

Igår var det min födelsedag :-D förrutom att mitt huvud höll på att explodera under dagen hade jag en helt fantastisk dag med min familj!!!

Jag var uppe med tuppen för jag började jobba kl 06.00 :-( o sen när jag kom hem var jag tvungen att gå o lägga mig för jag hade så ont i mitt huvud (har jag fortfarande suuuck) när jag vaknade stod där en fin orchide på bordet o jag fick ett par morgontofflor eller skor...o whitneys greatest hits :-D precis vad jag önskat mig :-D
Sen lagade Ludde pannkakor till oss!!!

Sen på kvällen lämnade vi lilleman till mormor o morfar så gick vi till Vagabond o åt :-D muuums skulle egentligen till st markus men eftersom mitt huvud dunkade hela tiden kände jag inte för någon värsta buffé. Sen åkte vi o spelade lite biljard på Tilt innan det var dags att promenera till Royal för att se



Den var bra MJ the KING!!!!! han är helt underbar eller var...kändes inte rikigt som han var död när man såg den har var såååå levande!!!!!! Hoppa, dansa, sjöng...ja livet är ett mysterium!!

Idag har jag inte hunnit med så mycket!! :-(

meeeen har hunnit med att komma in på en hemsida med smycken...med jätte FINA smycken!!!!
www.giftland.se 
Jag beställde ett smycke :-D o längtar tills det kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: therese

Du vet väl att det är Madde (hoffas) tjejs hemsida.. giftland....vilket beställde du? kram

2009-11-05 @ 21:38:06
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0