Trött!!

Är så trött idag jobbat 10-19 suck men skönt att komma hem i tid till mannen :-) när jag kom hem åt vi laxfileér med vitlöks&ört marinad, klyftpotatis med massor av grillkrydda (hemmagjorda) o hollandaisås muuuums

Valborgs helgen bara sprang förbi :-) på valborg var jag & Sandra o barnen nere vid bålet i bunkeflo men vi missade det mesta eftersom Sandra jobbat länge!! Men det var ändå mysigt o sen gick vi hem till oss o drack varmchoklad :-)

1 Maj kom min moster monica o hälsade på :-) så gjorde jag picnic sen åkte vi & Yve ner till folketspark o träffa mamma & Sandra o satt o mös bland alla väldigt politisktinsatta människor men det var mysigt var ju en helt underbar dag :-) sen på kvällen gick vi alla utom Yve till Ölcaféet o åt middag!!

Sen har det varit jobba lör & sön för mig !!!
Julius har varit hos mormor o morfar lör till sön har saknat honom så mycket så det var massa bus när jag kom hem!!! Han är så stor nu min lille påg

Imorn ledig skööönt ska nog hämta hem min cykel från lagningen !!!

Senaste inköpet:


Vill ha....

 Matchande plånbok till väskan

 Snyggt bälte

 Sommarväska :-)


Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0