Tandläkaren

Fy vad jag hatar att gå till tandläkaren...på riktigt!!!
Dem stoppar in massa skit i munnen o säger massa konstiga ord till varandra som man inte förstår sig på ahhh

1 HÅL!!!!! På min visdomstand (men som  jag inte kunde göra något åt hur mkt jag än borstade mina tänder tydligen) så gissa vaaaaaaad
Hon ska dra ut den :-( hatar verkligen verkligen det ... det blir min 7.e tand att dra ut ooohhh jag som trodde jag var färdig med sånt!!
Det värsta är nog den hemska bedövningen...kan väl inte va värre än att föda barn egentligen meeeeen där slapp jag iaf bedövning!! Hatar verkligen sprutor över allt annat!!!

16 Juni fick jag tid till det är snart, tiden går ju så jäkla snabbt!!

Nu ska jag äta frukost med min familj, om du vill vakna...både mannen o sonen sover hihihihi jag som har köpt bullar med mig hem!


Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: tess

Shit har du dragit ut 7 tänder.. Har du några kvar??Hahha... Måste göra ont att dra ut en tand.. Jag hatar oxå att gå till tand läkaren=(

2009-05-25 @ 14:08:09
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0