Sjuk

Ont i halsen, mår illa, yr, har huvudvärk :-( men nu var det ett tag sen så det kan jag ta :-)

När jag jobbade i måndags ringde telefonen ... ett 0410 nr...känner bara min faster i trelleborg o hennes nr har jag ju...hmm det var från Ica Maxi hahahaha

"hej jag ringer från ica maxi i trelleborg, jag vill bara berätta att du vunnit en tiger o den finns att hämta i förbutiken!!" hahahaha
Ludde fick åka o hämta den för jag jobbade ju o när jag kommer hém står största tigern i vardagsrummet hahaha hade varit med i tävling som man skulle räkna libro tigrar i affären hahaha trodde ju aldrig att jag skulle vinna den...men så blev det o nu har vi en tiger i nästan verklig storlek här hemma (jätte söt) o Julius älskar den...går o kramar o pussar på den hela tiden o ska sitta o rida på den!! !

Lägger in bilder på den sen min kamera dog innan



Ett tillägg till förra inlägget för det låter ju som jag inte har några tänder i min mun (för er som inte sett mig hahaha) men tvärtom har massor...hade tänder som inte fick plats 2 hörntänder uppe o nere ganska långt fram sen mina 2 visdomständer där nere!! Ville inte att folk skulle få värsta bilden av mig med bara ett par tänder här o var i min mun hahahahahaha

ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Tess

hahhah... jo du fick det som att låta som en tanna lös gammal tant..hahhah nej vännen...=)

2009-05-29 @ 12:49:06
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0