Morsdag

Jag har mått lite bättre idag så jag åkte faktiskt med mamma, mina 2 systrar o min mormor till vellingeblomman o fikade ute i deras trädgård :-D Räkmacka, läsk o morotskaka muuums

Sen åkte vi hem, Sandra & Oscar skulle gå på MFF, idag var det gratis för alla mammor. Längtar till Julius vill gå på ishockey och fotboll med mig!!

Ludde slutade 18.00 idag väldigt tidigt så vi har haft en helkväll tillsammans!!! Grillade o åt god mat :-) Fick en morsdags present av min lille prins :-)


Sedan kom mamma o pappa hem till oss & åt morsdags tårta :-)
När dem gick var Julius jätte kinkig så vi klädde på oss och gick en runda i "byn" det har varit ett helt underbart väder idag ju så kvällen var ju med fin!!!

Imorn ska vi städa hemmet har fått stå o förfalla lite nu medans Ludde jobbat JÄTTE mycket och jag legat o vatt sjuk hahaha

ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin present, det är väl sån man kan öppna och ha en bild i... Kram

2009-06-01 @ 16:07:23
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0