Lördag

och jag sitter här hemma o är sjuk, fortfarande!
Ludde jobbar, till 22.00 (han har fått ta mina pass) skulle egentligen varit ledig i helgen!
Junior är hos mormor o morfar så han kan leka o ha kul, inte så kul o vara hemma hos en sjukling mamma :-( meeen jag saknar honom JÄTTE JÄTTE JÄTTE mycket min lille prins!!

Snart är det pizzatajm :-) ringde mamma, så snälla snälla mamma ska komma med pizza till mig!!!

Imorn är det morsdag!! :-D Kan fortfarande inte rikitgt fatta att jag faktiskt är mamma...allt har gått så himla fort!! Men helt underbart är det!! Älskar min lille pojke som är det bästa jag vet!!! (Ludde är ju med det bästa så klart :-P)

 ÄLSKLING!!

Igår hyrde jag o Ludde film :-D när han kom hem från jobb o han hade köpt prinsessbakelser till oss *muuuums*
Vi hyrde ett UFO i NY skiiit ball eller ja nu överdrev jag kanske men den var ganska rolig iaf värd o se om man vill ha sig lite skratt, speciellt när man är sjuk :-)

Och ikväll då?? När jag sitter här hemma i min ensamhet med pizzan, kommer det något bra på TV då??

3.an  4 bröllop & 1 begravning....hmm har jag redan sett...
4.an  Inte ett dugg :-(
5.an  Inte ett dugg :-(
4 +    Reinde & Mimmi i fjällen SUUUUUCK

Ja det blir ju en kul kväll får väl bli 3an då...

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snäll Pia är, passar sötnosen och kommer med pizza!

Mamma sa att det finns folk på försäkringskassan som bara jobbar med att hitta folk som luras.

Krya på dig igen! Kram

2009-05-30 @ 18:58:29
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0