Suris

Suuuuck Julius vägrar sova...vill bara busa, släcka o tända lampor, klättra o välta sitt tält busunge!!!

Idag har jag & Yve varit på entré igen kanske lite too much men var tvungen att hitta present till mamma :-) hitta inget igår o allt var så stressigt då!! Idag gjorde jag och Yve med :-) så vi fikade o gick o kolla affärer :-)

Imorn ska vi ut o gå en lång runda *längtar* hoppas att det blir fint  väder dem sa nyss på vädert att det skulle bli en 8 grader o fint vårväder kan ju hoppas att dem har rätt!!!

Ludde slutade ganska tidigt idag, var hemma vid halv 8 :-) så vi åt taco o kollade navy...sen var det desperate o sen dess har Ludde försökt att söva en son hahaha vad mysigt det är när han slutar tidigt !!!! Men så är det väl med barn!!!

 Jag & Syster Yster

 Min andra syster yster o hennes små gulklimpar :-) imorn blir lillskiten 2 år .-)

 Här är han bara 6 månader tiden går så himla fort !!!! Har tyvärr inte några nya bilder på honom han har ju vuxit en del hihihi har massa på den andra datorn :-)
Missar tyvärr hans kalas den 5.e :-( men slutar 18 tänkte svänga upp om efter jobb om det är ok !!!

Ha det så bra

Glad jag blev att du läser min blogg...oväntat men som sagt glad blev jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0