Sommartid :-)

ÄNTLIGEN!!!!

Idag har Pierre o Frida varit här o ätit middag :-) det var jätte trevligt!!! O present utdelning hihihi Julius som fyllde år senast fick först hihihi ett par byxor o 2 tröjor!! Ludde fick massor med gott o blandat av roliga ölsorter...har han att göra när han är ensam hemma hihiii jag fick ett JÄTTE fint radband ifrån venuzuela :-) Frida hade med fyllt år så hon fick ett par pilgrims öronhänge o halsbands i samma!!!!

Julius går nu han är så duktig o springer kan han med men oftas trillar han då hahaha det är så underbart att titta på den lilla skitungen hur han utvecklas kan inte få nog av honom (o Ludde)

Imorn är det jobb igen kl 11.00 börjar jag på Entré lite mindre folk nu än invigningen hoppas jag :-D har redan ställt fram klockan...vill helst inte gå upp mitt i natten för att göra det och jag kommer glömma det imorn bitti när jag är trött. Så klockan är nu hos mig, 00.20 så dags att stänga av datorn o lägga mig under täcket :-) (är redan i sängen, har äntligen köpt ny laddsladd till vår bärbara)

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Vad kul att han går helt själv nu=) Vi måste ses en dag.. Kram

2009-03-29 @ 20:02:50
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

Träd vadå?! jag har ett jättestort utanför köksfönstret :) kan inte ta kort för det är fullt med snö nu. kram kram

2009-03-29 @ 21:31:44
Postat av: Veronika

Hihi, vad bra att du äntligen fått rätt på det. Då har du ju inte varit inne på bloggen på länge. Ja, är han inte en sötnos ;o) Vi har fått riktigt underbara söner :o) Håller med dig att det verkligen är på tiden att vi träffas! Våra små måste ju helt klart träffas. Kram kram

2009-03-30 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0