långt mellan gångerna

  Julius & Pappa leker :-)

 Sötnos med mat i hela ansiktet haha
 
 Min egna lilla superman :-)

 Lillisch försöker sig på guitar hero :-D

Dagarna bara springer iväg :-)

I Måndags var vi o köpte ny bilbarnstol till Julius :-) sen kom Yvve, Andreas & Cassandra in o åt middag hos oss o spela guitar hero hahahaha

I tisdags var det öppna förskolan!! Pyssel som alltid på tisdagar :-) gjorde klar vår fotoram sen var jag på nya jobbet o fick min utrustning och var o sa upp mig på gamla, det var sorgligt men man måste se om sig själv. Börjar redan nu den 19 mars så mitt gamla jobb var snälla o lät mig sluta tidigare :-) Sen fixade Yvve mina naglar

I onsdags var jag hemma hos Katja så Julius & Joakim fick leka :-) sen åkte jag till IKEA o träffade Yvve shoppade som VANLIGT sen åkte vi hem o färgade håret på varandra o sen solade vi

I dag har vi varit på mobilia fixat foto till mitt nya körkort o jobbleg. KATASTROF men var tvungen eftersom min plånbok blivit stulen
Sen kom Marlein hem här fika, mös o åt middag

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vad stor han har blivit, Julius. Börjar närmar sig ett års dagen nu. Jag började också blogga igår, kika in ifall du är nyfiken. Puss o Kram

2009-03-14 @ 18:53:24
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Vännen! Allt bra med er?

Har du någon dag nästa vecka som du är ledig? Tänkte vi kunde träffas o hitta på ngt=) Jag kan ons, tor & fre=) kram

2009-03-18 @ 11:59:49
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Catta

Hej vännen =) Vad stor lillkillen börjar bli nu =) Söt han e!! kramar

2009-03-18 @ 12:03:36
URL: http://8rina3.blogspot.com
Postat av: Veronika

Hej vännen. Det var längesen!!! Allt bra med er?? Så stor Julius är nu! När är det han fyller ett? Det måste vara snart? Benjamin blev 6 månader i lördags. Kan inte fatta det. Börjar bli stora killen. Hade varit roligt om vi kunde ses någon dag. Har du börjat på nytt jobb? Var jobbar du nu? Hoppas allt är bra! Kramar

2009-03-18 @ 12:17:16
Postat av: Therese

Grattis Julius på födelsedagen=)

2009-03-18 @ 19:48:39
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0