Det är inte sant

är sjuk igen influensan har drabbat mig o tack gode gud för att det inte var maginfluensa IGEN!!! Jobbade fredag o lördag på melodifestivalen :-) men på lördag kväll blev jag sjuk :-( ont i hela min kropp, halsen, huvudet trodde seriöst att jag höll på att gå i sönder !!! Men det var bara att bita ihop jobbade fram till 01.00 lite tjafs o lite bråk precis vad man vill ha när man är sjuk!! Tillslut satt jag äntligen i bilen på väg hem o väl hemma bara slängde jag av mig alla kläder o ner i bingen...låg o skakade hela natten synd om Ludde, som tur var så va Julius hemma hos farmor o farfar för Ludde hade haft killkväll o varit ute o ätit :-) Sen var det kört blev liggande tills idag o Julis har fått bo hos mormor o morfar resten av dagarna eftersom Ludde har jobbat. Men idag är han öedig o jag har kunnat asa mig upp ur sängen duschat *SKÖNT* o nu var jag bara inne o kolla mitt saldo på banken för min plånbok blev "stulen" eller någon råkade kanske få det med sig hem...i lördags!!! Skulle ha jobbat i dag Judas Priest på Arenan men ingen större förlust men hatar verkligen att ringa in o sjuka mig!!! På söndag ska jag jobba så jag får väl fortsätta trycka i mig naproxen o alvedon tills jag blir helt kry

Nu ska jag ut o lägga mig på soffan igen börjar bli väldigt yr här

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0