Ballar av stål

Så j*vla ball hahahaha heja bitterfittan :-D jag ska nog vara lite mer som henne när jag jobbar hhahahahaha

Idag har vi varit på entré IGEN *i love* fast jag jobbar där, får slita ut skitungar o blir påhoppad av pensionärer är det fan Malmös BÄSTA köpcenter :-)

Juiusen sover nu vad skönt o Ludde är väl på väg hem från jobb så jag ligger här helt i min ensamhet o längtar efter min man :-D han måste snabba sig hem så det kan bli mys...wiiie

Vi kommer vara lediga tillsammans 1 DAG i April :-( trist men man har ju inte så mycket val!!!

På torsdag ska jag träffa Mia :-D det var lääääängesen ska bli kul o umgås!!!!

Bilder från min bärbara som jag inte sett på länge eftersom jag inte kunnat ladda den :-)


 Jag & Marlein på någons födelsedagsfest 2006

 Vi igen på Mazarin hahaha 2006

 Jag & Anna som förrut var min allra bästa bästis :-) ibland tänker jag tillbaka o saknar den tiden JÄTTE mycket. Men så kan det vara

 Jag & min alldeles underbara man :-) som jag älskar överallt annat (Tivoli i Köpenhamn) Älskar denna tiden som vi har nu o för alltid!!!

Nu kommer min underbaring hem!!!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Så bra att du är lycklig med din Ludde. Är så glad för din skull!! Puss o kram

2009-03-31 @ 00:54:45
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tänker oxå tillbaka ibland, SAKNAR dig och allt vi hade och gjorde.

2009-03-31 @ 20:17:10
Postat av: Therese

Vilket fint inlägg...Ja man tänker i bland tillbaka på dom vännerna man stått nära och som bara försvunnit.. Det är synd att det är så..

2009-03-31 @ 20:58:32
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Jenne

jaa folk försvinner så fort man fått barn! sorgligt kan jag tycka!!!!!!

2009-04-01 @ 22:22:05
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0