Vilken underbar dag

vi har haft idag :-)

Var en runda på IKEA i förmiddags med Ludde, vi vill ha en ny Tv-bänk!! Men hittade ingen :-( kom iaf där ifrån 500 kr fattigare, lite ljus, sugrör, servetter, ljusstakar....

 köpte ljusen + den ljusstaken som är närmst :-)

Ludde åkte till jobb direkt efter så jag o Julle +åkte hem :-) öpnnade på uteplatsen, skulle äta lite men han vägrade äta :-( så jag blåste istället upp hans pool o satte vatten i den så fick han plaska i den medans jag diska o städa undan hemma :-)





Sen klädde jag på honom kläder o tror ni inte han hoppade i poolen fullt påklädd hahahaha sötnos

Sen kom Carro hem till oss, åt lite kycklingsallad o pratade en massa, träffas så sällan :-( men det var JÄTTE trevligt!!!!!!!!! 


I torsdags var jag & yvette o barnen på Vizz på entré :-)

 Julius kan själv :-)

 Cassandra kan med :-)

 Dags att åka värsta långa rutchkanan hihihi

 Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Randy

Så mysigt med Ikea!

2009-06-01 @ 22:57:15
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0