Världens Bästa Mamma

Idag har jag varit med mamma HELA dagen, jätte mysigt!!!
Först åkte vi till Folkets Park åt korv o sedan pannkakor med glass *mums* sedan var vi på lekplatsen med Julius :-)
Han tyckte att det var jätte roligt!!!!

Sen åkte vi hem o handlade för kvällsmaten ... kyckling sallad mm mm mm
Åt i mamma o pappas stuga tillsammans med stora syrran o hennes barn :-) sedan lekte vi ännu mer o åkte rutschkana ute på lekplatsen där!

Sen blev klockan mycket...o så var 1 ledig dag slut !! Slutade med värsta ovädert så vi fick gå in en stund innan jag kunde gå ner o hämta bilen för att senare köra hem!

Ghost Whisperer - Ludde & Min älskling serie började idag (tror jag, första avs jag sett på länge) blev överlycklig!!! Synd att Honey missade det bara :-(

Nu ska jag kolla färdig på min 5 timmar långa film :-D -Förintelsen- är på 5 delar o jag har kommit till 3.e
Jag får helt ont i magen av såna filmer men kan inte sluta titta på dem! Har sett hur många filmer fråna 2.a världs kriget som helst!! Förstår inte hur man kan ha så mycket HAT



Nyheterna på TV nu...en man som hämtat ut 2,7 miljoner i bankomaten...pengar som han inte ens hade på sitt konto undrar vad man själv skulle göra om man kunde ta ut hur mkt pengar som helst!?!?!
Jag är iofs ganska ärlig o hade nog inte kunnat ta så mkt pengar o sen fly, som denna mannen gjorde, till Polen!! Man kommer oftast inte så långt ... inte han heller så nu är han tydligen fast!

Blir nog lite glass med till filmen nu!!



Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Mange

Cookie dough är den bästa mmmm

2009-06-30 @ 23:57:19
URL: http://magnusjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Språkpolis vadå? vad har jag missat ? :P

2009-07-03 @ 22:12:59
URL: http://marlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0