Underbart

Hela helgen är jag ledig, tor-sön :-) i torsdags var det ju kasst väder så då var bara jag o Julius inne o busade :-D Ludde jobbade ju som vanligt till 23.00

Igår VAr hela familjen på Vizz på Entré :-) det var jätte kul alla 3 lekte så vi var helt svettiga när vi gick där ifrån. Sen på kvällen jobbade jag på strandbaden 22.00-03.00 men jag gick hem 01.30 för där var typ inget folk...regnig kväll mitt ute i skogen o 27 års gräns det var nog inte så poppis :-D

Idag ska jag o Julius hem till Malla <3 Så ska Julius & Anthon leka (förhoppningsvis hihihi) 
Ludde ska ut ikv :-D just när reclaimarna ska ut o härja i Malmö igen, suuuck blir så trött på dem. Se hur mkt dem ska förstöra denna gången!!!

Ha det bra  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0