Språkpolis...vilket skämt

Språkpolisen hahahaha vilket namn :-)
Det är ju så man orkar inte...eller rättare sagt JAG orkar inte bry mig om hur jag stavar o hur många punkter eller inte jag använder. Jag ber så mycket om ursäkt för er jag bryr mig om som läser min blogg, om ni tycker det är jobbigt!! Vill bara få ut ngt till mina nära o kära som läser min blogg medans Julius sover eller inte river lägenheten.

Hade varit ganska kul o veta vem den här medvetna personen är o se vad h*n har i sitt hem säkert bara miljövänliga saker o saker som h*n själv suttit o tillverkat.

Hahahahahaha det är ju bara så att det är folk med för mycket fritid som sitter o bryr sig om sådant. H*n har säkert inget jobb eller så är det väl någon datasnubbe som inte gör annat än sitter framför internet o läser, för honom, helt ointressanta bloggar.

SLUTA BRY DIG!!!

o sluta läs om du tycker att det är så patetiskt!

--------------------------------------------------------------------------------


Idag är jag ledig ett tag, ska jobba på fotbollen ikv. Sådär kul hade faktiskt velat vara ledig hela dagen :-( men så går det när man inte kan tacka nej. Men det blir mkt pengar i slutet av månade...JA TACK!!

Ringde på ett radhus idag (hyres) men såklart hade hyresvärden semester till den 10 Juli

Nu ska jag leka med sonen sen ska vi kanske åka till mormor o morfar som ska passa honom ikv när både jag o Ludde jobbar!

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Linda

Språkpolis vilket skämt. Så tråkigt när man får tasikga komentarer.

Din blogg är fin och bra att läsa, vem bryr sig om lite stavning. Alla skriver vi ju fel ibland.

Och det med dagis är nog svårare för oss mammor är barnen. Mina killar älskar att leka med kompisarna. Kram

2009-06-29 @ 23:56:18
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

var ligger rad huset??

2009-06-30 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0