Ny dag

och fortfarande fint väder :-D dem sa ju att det skulle bli dåligt idag!!! Bara det inte blir dåligt imorn ... ska sjunga imorn men har precis varit jätte förkyld o tydligen haft halsfluss(min mamma fick det nu o jag har haft jätte ont i min hals) men nu är det bra förrutom att jag är hes o lite lite lite förkyld, men inte så lätt att sjunga då :-( men får göra så gott jag kan!!

På kvällen imorn ska jag jobba på strandbaden hahaha är nog någon sorts studentfest...eller något annat har ingen koll...

Nu ska jag köra till jobb om 1 timme ca. o jag har diskat, hängt tvätt o varit allmänt duktig här på morgonkvisten!!!
Det är ganska jobbigt att vara vuxen kan jag tycka ibland :-)


Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Mamma skickade till mig halstabletter med smärtlindring. Man köper det på apoteket. Du kanske har provat dem? Kram

2009-06-03 @ 23:18:36
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0