Midsommar

Vaknade imorse o mådde skiiiiiit ... tittade ut o sen satte jag mig bara o väntade ... mycket riktigt en liten stund senare regnade STORA droppar, blåste o tom åskade (enligt min man som var på jobb men jag hörde inget) Är jätte känslig för sånt väder blir oftast dålig då, har varit så ända sen jag var liten. Sen efter en stund började jag bli lite bättre o det var dags att gå till jobb. Fotboll Serbien-VitRyssland 0-0 blev det o sen var arenan tom ganska fort...inte så många som var o tittade!!
Ludde kom o hämtade mig för vi slutade ungefär samtidigt så åkte vi ut till mamma o pappas kolloni o åt lite korv, köttbullar, makrill & nypotatis...o gick ner till dansebanan o tog lottor...
Jag vann...en porslins groda med en krona på huvudet, badsalt o en insektsdödare (sånt tennisrack med ström) men sån hade vi redan så mamma fick den.

Sen åkte vi hem vid 11 o nu sitter jag här o ska snart hoppa i sängen o läsa "Emma, Mias dotter" fortsättnig på Gömda, Asyl o mias hemlighet (tror jag den siste hette) eller kansek inte fortsättning men detta handlar tydligen om hur allt den man läst i dem andra böckerna tagit hennes dotter...dem andra böckerna är jätte bra :-D



Hoppas att ni alla haft en trevlig o mysig midsommar

Kommentarer
Postat av: Wictoria Lind

Du kan nu vara med i min andra omgång utav tävlingen Veckans Blogg! Nu ännu bättre, alla får länkningar men till finalen så får alla en printscreen. :) Och anledningen till att jag skickar detta till dig är för att du har en fin blogg, kommenterat på min blogg innan eller att du varit med i första omgången! KRAM :D

2009-06-21 @ 14:16:28
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0