Kan fortfarande inte fatta...

att Michael verkligen är död det är helt sjukt!!!
Kommer ju aldrig komma någon sådan igen känns det som...för dem artister som är nu är ju inte i närheten av vad han någonsin varit!!!!!!!! Men hans muik kommer nog alltid att finnas kvar jag lyssnar på hans skivor om o om igen i bilen han är faktiskt världens bästa 
Tycker att dem spelar lite på radion bara MER MICHAEL ÅT FOLKET!!! (nu när jag kör nya bilen som vi inte har hunnit sätta in cd-spelaren i ännu) 


Julius är hos mormor o morfar i stugan, Ludde skulle tydligen också jobba idag...men bara 3 timmar medans jag har 7 LÅÅÅÅNGA timmar...

Jobbade i natt var hemma 4 o inte en parkeringsplats fanns höll på att bli knäpp körde runt o runt o runt tillslut fick jag ställa mig på gästparkeringen meeeen har inga mynt alla mynt vi får över går rakt ner i Julius sparbössa :-D (en sån man måste öppna med konserburksöppnare) o värsta stenålders maskinen ... tog inte VISA :-( ahhh så jag ställde mig där utan att betala o vips som en blixt från en klar himel 300 KRONOR i böter när Ludde gick upp imorse för att flytta bilen!!! Blir så arg så nu måste vi seriöst hyra 1 parkeringsplats till så vi alltid har plats till bilarna!!! 


Min lilla älsklings son fick en rutschkana häromdan o han verkligen ÄLSKAR den!!!!



Ha det så bra
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e dn vanliga Tur ju hahahaha stackare...



Shit kan heller inte fatta att han e död när alla skrev det jag bara what?? haha hade inte ens hört det .. hahah

MostersSötpojke så stor i sin fina rushkana Vill med ha till snutt :D

2009-06-28 @ 16:09:20
Postat av: Kimzan

Åh det en precis likadan som Freja fick i ettårspresent av sin farmor o farfar, fast jag har plockat ner den nu, för hon klättrar på den som en liten apa i tid o otid ;)

2009-06-28 @ 18:44:56
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Linda

Sötnos, Julius!

Jag kunde inte heller fatta först att han var död M.J Men han var ju sjuklig o mager så något fel var det väl på han.

2009-06-29 @ 23:52:19
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0