Fimen

Var riktigt sjukt bra!!! Ni bör se den om ni inte redan gjort det!!!
Vi har köpt hemmabio...eller ja det var ett tag sen...men iaf så har det äntligen blivit inkopplat!! För mitt i filmen, som vi då kollade på playstationet, när det var mest spännande bara la den av o blev helt svart :-( trodde jag skulle dö...att det var filmen som var kass o klockan var över 11 så videobutiken hade stängt. Men då...då tog min man fram hemmabiot o kopplade in o vips så kunde vi se hela filmen :-)



Idag har jag jobbat o Ludde med...eller han har ju inte kommit hem ännu...Så Julius har varit hos morfar i kolonin o lekt!!!! Sen kom jag dit o hämta honom ... som tur var så hade jag köpt nya kläder till honom (för ovanlighetens skull haha) för han sprang där hemma i sin bloja o en extra tröja jag hade stoppat ner...för han hade tyckt det var JÄTTE kul med ett par plast ankor i en spann...men han ville tydligen med va en anka så hela han var genomvåt!!

Köpte spiderman kläder till honom hihihi ett par byxor, en huvtröja o ett linne :-)  (inte så han ska klä ut sig till spindelmannen utan det var bara som märke typ .. o bilder på)

Nu sover han i våra sängar ska in o borsta tänderna sen krypa ner till honom !!

          

Min UNDERBARA son!!!

Vet ni....häromdan när jag var på coop bernstorp såg jag denna

 från ena sidan till andra så himla fint...sen var det en svag över med...den fick inte plats på ett foto på mobilen tyvärr...

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är kul att busa med morfar och vatten gör det extra skoj :D

Ja vi fick hunden med, den skulle avlivas om vi inte tog den. Han är bara 2år så det skulle vara synd om han inte fick leva. Så nu har vi 2 vovvar. Kram

2009-06-17 @ 01:21:42
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: therese

Vad fina bilder=) Jag har beställt dom på Laredoute.. Det är converse..

Dom har alltid nästan 40 eller 50 % på en vara...Så fynd att köpa märkes smor där..Köpte ett par adidas till bella för 270 har kostat 599..=)

2009-06-17 @ 07:23:56
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hej du! Hihi, sån mugg som Julius har där det står mammas gosse har Benjamin också. Exakt likadan :o) Allt bra annars? Kramar

2009-06-17 @ 17:30:45
Postat av: MALIN

sv INGENTING <3 <3 hur har din dag varit <3

2009-06-18 @ 11:34:01
URL: http://pinkfourever.blogg.se/
Postat av: Elin

Otroligt söt liten pojke det där! (;

2009-06-18 @ 14:38:43
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0