Filmkvällen

Blev väl inte rikitgt som jag tänkt mig hahahaha pratade med Ludde i telefonen o han var på väg hem 35min efter att han sa att han BARA skulle stänga av datorn o sen köra...tydligen hade han stannat kvar o snackat i 5 MINUTER med en kollega o seeeeeen var han tvungen att tanka bilen. Så klockan tio över 12 ringde jag honom o dååå var han på väg ut ur Lund!!! Vi pratade o pratade o pratade o äntligen var han utanför

Ludde : "jag ska bara parkera bilen ses snart, puss"

Jag kommer inte ihåg att han kom in för typ 30 sek senare hade jag somnat....tror det var ett rekord på att somna snabbast, så det blev inga bakelser o ingen film hahaha men ikväll då slutar jag redan halv 9 så jag är hemma typ halv 10 så då ska vi se den...måste bara ringa mamma o pappa o höra så det inte var idag den skulle lämnas!!!

Nu ska jag äta lite frukost med min familj

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0