Cool men

Sitter o väntar på Ludde nu suuuck han har haft mycket på jobb så han fick minsann stanna där 1 halv timme extra hmm jobba över, eller hur hahaha
Han är på väg hem nu iaf så tills han är hemma tänkte jag göra vad jag ska på datorn så vi kan mysa sen wiiiiie vi ska kolla film idag, CoolMen


Mamma & pappa tyckte den var bra så vi  får se vad vi tycker :-) skulle vara bra musik i den!!!

Jag har även köpt bakelser till oss :-D lyxa till det idag, Ludde är ju ledig imorn o jag börjar inte förrän 14.30 så då får man vara uppe länge. Prinsessbakelse, en gul och en blå hahahaha får fira nationaldagen i efterhand...tyckte dem var så häftiga!!!

ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0