1 Timme

tills jag ska vara på jobb o jag sitter här i morronrock o osminkad ahhhhrg varför fastnade jag här??? Hatar alla som bloggar :-( måste ju in o läsa o sen har någon kommenterat där som verkar kul  så ska man in o kolla den bloggen SLUTA BLOGGA SÅ JAG KAN KOMMA TILL JOBB!!!

Nej det menade jag inte egentligen...det är ju faktiskt mitt eget fel ELLER???

NU ska jag iaf få tummarna loss o klä på mig lite kläder.

Ohh idag är det Sveriges Nationaldag...o vi som inte har någon flagga :-(

"Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna"


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej.

Ta chansen skriv en kommentar på min blogg och vinn ett presentkort, värde 250 kr hos www.oapip.se.

Ha en skön helg.

2009-06-06 @ 20:05:38
URL: http://oapip.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas du kom i tid till jobbet!

Nu har jag också börjat läsa Ugglans blogg.

Ja Sövdesjön, det var gamla goa tiden det :D

2009-06-07 @ 11:22:57
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0