Ledigheten över

Idag är sista lediga dagen och det är inte så mkt kvar av den!!

I fredags var jag & Julius på Sjöbomarknad med Tess, Simon & Bella :-) det var helt okej med folk när vi kom så vi gick en sväng...Barnen & Simon och Therese åkte lite karuseller och sen åt vi Langos *mums* sen började vi gå mot bilarna o då kom det massor med folk, skönt att vi gick hem då, jobbigt att springa omkring bland allt folk med vagenen!!

 Trångt??           Me Love!!
När vi sen kom hem bjöd dem mig på middag oi barnen lekte o badade i poolen :-) Tack för en jätte trevlig dag!!!

     

Igår var vi i Vellinge på kalas :-) innan dess hade jag varit o fyndat på Lindex :-) hade inga kläder till kalaset så åkte in där...det var ta 2 betala för 1, köpte 6 plagg...2 kjolar, 3 tröjor o 1 kofta för 277:- (betala för 3 hihi)

 Ja ego jag vet meeeen skulle bara visa vad jag köpte hahaha
  vet inte vad kusinerna står på rad o väntar på hahaha
                    

Idag har lilleman varit sjuk, kräkts ett par gågner o så ... stackaren
 fick äta frukost i gungstolen imorse
    Sen blev skitungen pigg som en mört hahaha


Kommentarer
Postat av: therese

Vad fina kläder du hittade=) Fina bilder oxå! Tack för en trevlig dag=) kram

2009-07-20 @ 09:02:00
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Linda

Härliga bilder! inte kul när ledigheten är slut, själv har jag precis börjat o har 4 veckor kvar.

SV, vi trivs här i det nya, det är klart man vill renovera lite men det får komma som det kommer. Pappa ska bygga terass åt oss om 2 veckor :)

2009-07-22 @ 00:35:57
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0