Kladdkaka


Köpte en sån paket häromdan när mamma hade passat julius o jag var på väg hem från jobb o skulle bjuda på en bit kaka :-D JÄTTE goda...ganska dyra men värt varenda krona, om man som jag inte har tid att baka.

Är ledig till på söndag :-D Men Ludde jobbar hela veckan så jag o Julius får roa oss på egen hand som vanligt !!!

Julius har börjat prata lite :-D han säger mamma, pappa, titta, där, vovve, mormor, morfar (1 gång lyckades han säga bollen men det var nog inte meningen för har aldrig hört det sen) sötnosen han är så stor nu!!!

        

Idag har jag varit med Marlein! <3 Vi var en sväng o gick i Falsterbo vid havet, badade fötterna lite!!! Sen åkte vi hem till oss o grillade lax o åt middag !!

Imorn ska jag med Tess & Simon till sjöbomarknad :-D ett helt år sen vi var där sist, tiden går så himla fort!!!

Nu ska jag nog spela lite yatzi sen lägga mig i soffan o vänta på att Ludde kommer hem vid halv 12 :-S
 
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gulligt att han börjat prata, sa han mamma eller pappa först? Mina har båda sagt mamma först hehehe

Hur har det gått med husletande förrestän? Kram

2009-07-18 @ 21:41:32
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0