Bättringsvägar...

Julius har ätit idag...men ytterst lite, korv o makaroner o 100 välling :-( Men har inte kräkts sen i morse vid så det är ju positivt...igår låg jag med nästan hela dagaen, det vara ganska jobbigt eftersom Ludde jobbade...men Julius var ju med kass så han var ganska lugn o sov mest!!!

Jag får inte lov att vara sjuk till på fredag ... jag ska ju jobba :-) galet att man ser framemot sitt jobb så mycket men det är ju match med MIF-AIK och det kommer nog att bli rätt mycket folk!!!

Sen är det ju dags för melodifestivalen det ska bli rikigt kul att jobba på hoppas jag...

Idag har vi bara varit inne, Julius har sovit massor idag med just nu sitter han i mitt knä o "pratar" hihihi sötaste!!!!

Som det snöar ute Julius satt bara och stirra ut genom fönstret på snön det var spännande.

Nu ska vi ut o busa i storarummet eller blir nog mest myyyyyys

Ska försöka börja uppdatera min bilddagbok igen...om man har tid hahahaha
Min kamera har ju inte kommit hrm ännu heller...den har varit på semester i Venuzuela


Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: VeronikA

2009-02-12 @ 21:47:53
Postat av: Anonym

Hej du! Det var längesen. Allt bra med er? Läste att ni varit mycket sjuka? Jobbigt! Man tycker så synd om de små när de inte mår riktigt bra. Så Julius var så faccinerad av snön? Gulligt! Har du skaffat dig bilddagbok? Var hittar man den? Måste ju kolla bilderna på sötnosen.

Ha det jätte bra! Kramar

2009-02-12 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0