Alla Hjärtans Dag

Och här sitter jag vid datorn helt ensam med min lilla son lekandes på sitt rum (bästa leken just nu, stoppa pusselbitarna i munnen) :-)

Ludde jobbar till 23 och gick hemifrån innan jag vaknat :-( Saknar honom

Jobbade igår viiiiiiilken match, jag har nog världens bästa jobb hahahahaha 6-2 det är helt ofattbart...önska att jag kunde vara ledig på fredag o  gå o titta på matchen få känslan att sitta bland publiken o jubla :-) men jag ska väl inte klaga enda skillnaden nu är att jag står, i uniform o får betalt ;-)

Var inte hemma förran 2 i natt hade, det lite på känn så Ludde fick faktiskt sin alla hjärtans dags present en dag tidigt :-) Guitar Hero...så han kunde ha något att göra när han skulle vara hemma själv
hehehe

Nu ska jag klä mig o Julius o se om vi kan hitta på ngt skoj

www.becciliitaa.bilddagboken.se


ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0