Huvudvärk

idag har jag haft huvudvärk hela dagen *pust* hatar verkligenn att ha det o dum som jag är tar jag aldrig några tabletter heller! Så istället har jag försökt att hälla i mig massor med vatten.

Julpyntat har jag gjort en del här hemma med, stjärnor och stakar i fönsterna lite smått o gott o även julris i en vas på golvet som jag pyntat MEN tror jag är lite allergisk mot det får dö svårt att andas här hemma hahaha så får nog kasta ut det igen ;-( det som var så gulligt.

Jag är världens absolut lyckligaste...har världens bästa MAN och har världens mest underbara son!! Och snart kanske vi tom flyttar så vi kan slippa denna LILLA lägenheten. Håll alla era tummar för oss att allt går som på räls dessa kommande veckor!! Vill ju så gärna!!!!

Nu ska jag koka te o kolla klart på Navy och sen är det DH wiiiiie men utan man honom får jag inte se förrän imorn fast då sovande kan jag tro, han är inte hemma förrän tidigast halv 4 i natt :-(

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Catta

Ohhhh var ska ni eventuellt flytta? lägenhet?hus? kram

2009-12-01 @ 22:52:15
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Catta

Ja allt kan hända he,he och det är jätte svårt att veta allt om ett hus så därför ska man nog ha med sig någon erfaren när man ska bestämma sig! vi har köpt ett nytt hus och besiktningen gick igenom men om det är ett äldre hus så är det nog svårare! vi har flyttat till stavstensundde, innan Trelleborg.

2009-12-02 @ 23:10:47
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 20:40:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0