Weekend

Nästa månad tyckte Ludde att vi skulle åka på just det :-D jag tyckte att det lät som en bra idé, bara han o jag...till London kanske?? Det är iaf planerna just nu...allt är ju beroende på hur pass dyrt det blir!?! För sen har vi ju planer att åka till solen i vinter...hela familjen då :-D

Idag har jag jobbat...tiden gick jätte långsamt :-( suck hoppas det inte går lika trögt imorn...vill ha lite att göra, tack!

Vad händer ??? ALLTID när jag ska skicka iväg bilder går det antingen JÄTTE sölit eller så är det ngt fel?? Nu syns inte bilderna jag har laddat upp på korthusets sida?? Kanske ska ta med skivor till Bernstorp imorn o skicka efter där...dem har sån sak man kan framkalla bilder med...ja jag ger det till Ludde kommer hem sen ger jag upp!!

Tänkte hitta sidan där man kan framkalla tavlor iaf vill ha en sån canvas...tror jag det heter...med ett foto på Julius på lekplatsen :-D

www.gallerioutlet.se

        
Kan inte bestämma mig för vilket foto??

Mitt lilla fotbollsproffs :-D
  

Igår fick jag blommor av min man :-D ÄLSKAR DIG!!


Nu ska jag lägga mig i soffan o vänta på min älsk

God natt

en sista bild på min underbara pojke

Kommentarer
Postat av: Mange

Tack för tipset om tavelstället. Synd att rean har slutat bara.

2009-08-02 @ 09:24:20
URL: http://magnusjonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Gillar kort nummer 2. Coolt man kan göra tavlor av sina egna bilder:) kram

2009-08-02 @ 13:12:21
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0