Rutiner

Ska verkligen försöka få rutiner på saker o ting nu!! Väldigt svårt med tanke på tiderna vi jobbar meeen ska göra ett försök!!! Måste komma igång nu med träning nere på Ön o ta hand om sig själv lite!! Och det kan jag försöka få fart på nu när han börjar på dagis!!

Köpte en "jogging vagn" för att vi ska kunna power walka med honom till dagis :-D och även vissa kvällar när jag slutar tidigt!! MÅSTE TA TAG I DET NUUU!!!
Speciellt om jag ska få upp min kondis till nästa år, har ju tappat massor på detta 1 ½ år man inte gjort ngt alls!

Julius har sin sista inskolningsdag idag :-) det verkar gå bra, vi har ju bara varit med 1 dag i 2 timmar. Men dem säger att det gått bra så jag litar på dem :-D
Så på måndag ska han vara på dagis en hel dag det ska bli spännande att lämna honom på morgonen o sen gå till jobb o sen hämta honom. Han har blivit så stor min lille skitunge

Det känns konstigt att ha lite tid över för sig själv här hemma, bara kunna ligga o blogga o Ludde spelar Playstation hahaha

Ska till Entré idag hoppas dem fort har erbjudandet på naglar o att dem har tid :-) Saknar mina naglar så mycket!!

Ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Therese

Gör inte syrran på dig längre??

2009-08-14 @ 20:35:12
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0