Dagis

På måndag börjar junior på dagis...tiden bara springer iväg!! Ska bli skönt på ett sätt men även läskigt!
Han är så stor nu, hänger inte med!
Vi var o hälsade på i tisdags och han tyckte att det var jätte kul!!! Gick o kramades med en av tjejerna flera gånger (redan skaffat flickvän kanske...)

I måndags när Ludde hämta mig i stan fick jag ett läppglans av honom :-D blev jätte glad....jag anv det förmodligen alldeles för mkt men är beroende tror jag...kollegor frågar om jag äter det hahaha men sen är det ju killar med dem tror att man sätter på det o sen stannar det på läpparna hela dagen, om man då inte går o äter det från läpparna hahahaha
Iaf så fick jag ett av min man o precis rätt färg o allt, lite imponerad o JÄTTE glad!

Nu ska jag åka till jobb ha det så bra

Kommentarer
Postat av: therese

Ja hennes hår blev jätte fint=) Ca 3-4 månader håller det=)

2009-08-07 @ 21:13:30
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Linda

Ohh börjar dagisgrejen nu. Varning! ni kommer att vara konstant förkylda i ett år. Nej ska inte skrämma dig, det kommer att gå bra :) Kram

2009-08-10 @ 01:56:56
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0