Bästa dagen

på julius dagis :-D han grät ingenting när jag lämnade honom!!! BÄSTA se hur det går imorn spännande

mest jag som tycker det är jobbigt HATAR att ha tider att passa på morgonen...själv har man ett jobb som är ganska fritt så då känns det konstigt att helt plötsligt passa tider hahahaha skulle lämna honom halv 10 men kom senare en stund bara...men mitt i deras samling :-( så fröken blev lite arg hahahahaha nej men hon sa till Ludde iaf så vi får väl försöka va där i tid !!!!

GOD NATT SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: Linda

Det bådar inte gott att få skäll av dagisfröken :D

När måste ni bestämma exakt dag? Jag väntar nog tills januari o köper biljett.

DU, är mina barndomsminnen. När man tänker tillbaka så var ett sommalov i Karup den bästa tiden. Bekymmerlös och mycket kul!

Klart det inte blir samma nu eftersom jag flyttat ;(

Kramar

2009-08-28 @ 19:46:35
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy FY säger dagistanten

2009-08-28 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0