Underbar dag

vilken helg :-) vilken tur man har varit ledig :-) har varit ute i mamma o pappas stuga o grillat varit ute o cyklat massor :-) inu snart ska jag ner till Höllviken o äta lite glass med mamma, sandra o barnen :-)

Idag cyklade jag o Ludde o Julius så klart hihi till stugan o kollade in lokalen ett helt år kvar men nu är det iaf bestämt o jag vill ha det PERFEKT!!!! Sen åkte vi till Kajutan o åt lunch/middag :-)

Senaste inköpet :-D

 Perfekt till vårt lilla boende :-) hehe tar nästan ingen plats :-)

lite bilder från dagarna :

 inte utan min kudde

 myser i mormor o morfars stuga

 Kajutan

Mina 5 favoriter...just nu

1.


2.


3.
 fortfarande :-)

4.
 mina smoothies

5.


ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Har ni bestämt nu när ni ska gifta er??? Är det det du menar med perfekt???? Jätte nyfiken ju!! Allt bra annars??? Massa kramar

2009-04-26 @ 18:59:17
Postat av: Beccy

vet tyvärr inte vem det är som är nyfiken hihihi

2009-04-26 @ 20:28:55
URL: http://becciliitaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte just samma som den anonyma uppe...

Får man ett datum så man kan planera o köpa flygbiljett?!! Kram

2009-04-26 @ 22:11:09
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Veronika

Förlåt, det är ju jag som är nyfiken ;o) Vet inte vad som hände. Men nu vet du vem det är i alla fall... Kramar

2009-04-29 @ 09:36:51
Postat av: Linda

Vad kul att det äntligen blir av nu!

Så långt har inte vi kommit. Kram

2009-04-29 @ 18:28:22
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0