Tröttdag

Idag har varit en riktig tröttdag jag o julius har bara legat inne o myst...eller inte hela dagen men fram till 2 :-) det var så mysigt!!! Sen åkte vi till mobilia  o hälsa på mormor :-) moster jobbade också !!!

Igår åkte vi o handla :-) sen kom mormor o kusin jacob o åt middag hos oss, spagetti o köttfärssås mums sen kom moster sandra med o drack lite kaffe o satt o prata men jacob ville bara hem hahahaha

mina senaste  inköp:








Julisu sover o jag tänkte hoppa in i duschen, jobb imorn :-) Julius är så underbar o allt är så kul nu när han springer omkring o säger "titta" , "där" , "e de?" hahahaha sötnos!!! Inte lika mysigt när han ska trycka på näsan, ögat o munnen o helst i munnen o i näsan o säga "e de?" hahahaha men han är ändå världens underbaraste :-)

Mina 5 favoriter...just nu

1.
 Dem kommer ju alltid att toppa min favvo 5 lista :-)

2.  
 äntligen hittat en mascara som är bra eftersom min har slutat att säljas!! ,

3.
Kan den bli bättre?? Borste o puder i 1 :-)

4.
 Solkortet

5.
 Favorit byxorna just nu dem har tom blivit mer slitna än vad dem va när jag köpte dem hahahaha kanske dags för nya snart ;-)

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha han vet inte att jag skrev om desperate h. lika bra det... vad heter mascaran? Puss o kram

2009-04-21 @ 23:28:51
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Rebecca... ja visst är det sjukt hur fort tiden går. Mina små godingar är 8 och 10 år nu. Helt sjukt :)

Din Julius är inte så liten han heller längre. Bor ni kvar där Simon och Therese bor...hörde något om att ni ville flytta??

2009-04-22 @ 07:38:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: sara

Det är verkligen bättre att vänta med husköp till man verkligen hittar rätt. Där är ju fint där ute där ni bor nu. Vi trivs jättebra i Skurup, ångrar inte för en sekund att vi flyttade hit.

Ja dagis är ju lite jobbigt i början...mest för föräldrarna iallafall :) Julius kommer säkert tycka det är skitkul med nya kompisar.

Ha en bra dag :)

2009-04-23 @ 08:12:13
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste prova den, kan inte hitta någon bra. har så tunna hår. Kan jag länka din blogg på min? Jag har blivit sån bloggnörd nu hahaha / kram

2009-04-23 @ 20:20:13
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0