Utmanad av Johanna

1.Vilken mat äter du ofta?
 
Spagetti & Köttfärssås

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Försöker alltid att hjälpa till :-)

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Just nu i "datarummet" men heeeelst i soffan när vår bärbara är lagad.

4. Köper du ofta Triss ?
Väldigt sällan, vinner ju aldrig

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Teneriffa med LUDDE

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
Tv 3

Jag utmanar:

Veronika
Marlein
Kinga
Camilla
Yvette

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha där ser man :-)Vi bor på Sadelmakarebyn. Laura är snart 9 månader. Jag har inte bestämmt var tatueringen skulle sitta i så fall funderar Du får krya på dig! Jag var super förkyld förra fredagen så det blev ingen babysim då men tänkte ta igen det nu på torsdag! Ha det bra! /Mia

2008-09-02 @ 20:01:17
URL: http://miabencke.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hihi, jag vet. Jag är såå dålig på att uppdatera bloggen. Pallar inte.. haha.. Naw, du är för söt! Lovar att jag skickar ett sms så fort bebis har kommit till världen, vilket jag hoppas är väldigt snart. Har fan gått över tiden nu med 9 dagar. Såå drygt. Man bara går och väntar ju.. Känner inte ett skit.. så det känns inte som att det snart är på gång heller. Har det inte hänt nåt till början av nästa vecka så blir jag igångsatt. Men jag hoppas ju verkligen att det kommer igång innan dess. Allt bra med er annars? Läste att du jobbar mkt? Bränn inte ut dig. Var rädd om dig, lova det! Tack så mkt vännen. Puss o kram

2008-09-03 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0