Lördag

Idag gifte sig Jocke & Milla :-) Dem var så fina o det var en jätte fin kyrka!! Och jag fick äran att sjunga på bröllopet :-) oooooo så sjunger jag fel suuuuck så himla jobbigt !!!! Började på den 2.a versen för tidigt så kantorn spelade fort ett mellanspel ahh tycker verkligen att det är jätte hemskt!!! Och sen när kantorn skulle gå ifrån sunten så snubblar hon på sladden o drar ner hela så det blir ett brak i hela kyrkan *pust*
Hoppas att dem ändå tyckte att det var OK och var nöjda med det som gick bra!!

Har mailat min chef ang. att gå ner i timmar så han ska komma in o prata med mig nästa vecka. Hoppas att det löser sig så fort som möjligt!!

I natt ska jag jobba på Mazarin :-S hoppas att där inte är för många puckon ute idag! Det hade varit skönt med en lugn natt!!

Julius sover hemma hos farmor o farfar för första gången idag ... spännande. Skönt att slippa tänka på honom när jag har haft fullt upp hela dagen + att Ludde jobbar till kl 22.

Nästa månad börja Ludde på sin pappaledighet ... wow så ska jag helt plötsligt jobba massor igen FAST inte på simskolan!!!! Ska in till gamla jobbet på måndag o prata med dem!

Imorn ska jag nog ta en promenad med Malin o Isabella :-)

Julius har börjat på babysim han tycker att det är jätte kul, tror jag hahaha verkar så iaf.

Nu ska jag göra vi mig o lyssna på lite whitney högt (passa på när Ludde jobbar & Julius inte är hemma)

 Marlein & Julle

 Jonas & Julle 

(Det går lite långt mellan träffarna honey :-) vi ta o fixa en dejt snar igen alla fyra!!!)

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: therese

Ja fy vad tiden går snabbt.. Ett år i januari.. Var tar tiden vägen?våra barn växer i från oss..=( promenad låter fint=) Nu ska jag sticka & jobba.=) Ha en mysig söndag! Kram

2008-09-14 @ 10:40:04
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

2008-09-15 @ 11:01:11
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!

Hoppas allt ät bra med er! Är ju sååå länge sne vi hördes av =) Liam har bröjat på dagis & jag jobbar =) Lite blandade känslor. Dagis tycker inte LIam om, han är sååå ledsen när jag lämnar honom.

Hur gammal är Julius nu?

Var har ni börjat på babysim?

kram

2008-09-15 @ 11:02:36
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej vännen min. Tack för den vackra sången i kyrkan =) Jätte vackert fast än du kom av dig...hihi. Snubblandet över synten gav våra gäster ett minne för livet...haha...Men gu va vackert du sjöng vännen, försökte hålla mig för tårar! Tack än en gång! Hälsa familjen! Kramar från Familjen Kjellsson

2008-09-18 @ 09:55:31
URL: http://gizmoliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0