Paris nästa

Nu ska vi snart gå och sova sen är det avfärd mot Paris när vi vaknar *weee*

Saknar och kommer sakna Julius något fruktansvärt, även om det ska bli jätte skönt gör det ont i magen när jag tänker på att jag inte ska träffa min älskade bebis på flera dagar *snyft* men han har det bra hos farmor & farfar och sen hos mormor & morfar :-D

Det börjar pirra i min mage nu!! Tror faktiskt inte att jag kommer att kunna sova i natt.

Malla var här hemma innan och tog farväl ;-) fick även present av henne :-) Ett jätte fint halsband med ett kors :-D och 2 kg choklad så var det med den "dra ner på godiset" hihihihi

Om 5 minuter är det den 3.e och då fyller jag år imorn (4.e) hihihi min man har köpt en present som ligger nerpackad är så nyfiken...en liten ask...hmm undrar vad det kan vara hahaha men för en gång skull ska vi väl klara av att inte öppna presenter i förskott hahaha vi lyckas alltid göra det annars.

Nu ska jag in i duschen så man slipper det imorn bitti.

Nu kommer lite foton.
 Glad badpojke    Vill med ha mammas hemmalagade köttbullar

 MIF-pojke    Mamma & sonen busar oss

 Pappa & sonen, som är ute efter kameran :-)    Hela familjen

 Moster & Julius    Kusinerna kramas

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: rossie

Ha det nu underbart i Paris=)) och bara njut med er=) hälsa ludde!!kram o du GRATTIS!!!

2008-11-03 @ 22:13:38
URL: http://rossies.blogg.se/
Postat av: Catta

avis på dig=) paris!!! kan tänka mig att det känns jobbigt he,he men du får krama o pussa han när du kommer hem igen=)=) Grattis Grattis

2008-11-04 @ 16:47:21
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Catta

Han är verkligen dunder söt=)

2008-11-04 @ 16:48:19
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hejsan!!! Ville bara säga GRATTIS och önska er en trevlig resa :D hoppas ni får det bra =) kram på er

2008-11-04 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0