Jobb jobb jobb

Så ja då var man hemma från Paris, hade det jätte mysigt och fick se allt som vi ville se :-)
Vi var tom högst uppe i Eiffeltornet på min födelsedag, det var läskigt men en upplevelse att ha varit där.

Nu sitter jag på jobb och har väldigt tråkigt kollar på disney channel och surfar...började kvart i 8 imorse pust sen jobbar jag tills 01 inatt lååång dag men det kan man ta när man sen ska vara på invigningshockeymatchen på arenan :-) Jobbade även på Invigningen av hela arenan såg Robyn och andra artister, det var kul.

5 och en halv timme tills jag får gå här ifrån iaf ...

Idag är Julius & Ludde och badar med Malin & Isabell :-) kul för dem hahaha

I söndags var jag och tittade på Jesus Christ Superstar, mycket speciell men bra!! Sen var vi och åt en 3 rättersmiddag på en fransk restaurang vid Triangeln (Var där med kören)

Köpte nya telefoner igår (jag & Ludde) Samsung TouchWiz



Bästa telefonen någonsin...Julius fick med en telefon ;-) en av dem gamla visningstelefonerna av säljaren så han blev också glad!!

Nu ska jag se om blip funkar ville inte innan :-( tänkte att tiden kunde springa iväg om jag spelade lite yatzy

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0