morsdag igår

Hade världens mysigaste morsdag igår :-) först fick jag ett par trosor av Julius där det står "världens bästa mamma" på rumpan



Sen åkte vi till Mobilia där köpte Ludde en morgonrock till mig från han & Julius :-) han är världens bästa har velat ha en jätte länge och nu har jag äntligen en  vit & rosa hihi

Sen åkte vi ut till Bokskogen o hade det mysigt med hans mamma, pappa, syster med familj o hans pappas arbetskamrat och hans dotter. Julius låg bara oo sov nästan hela tiden. Än så länge är  han ganska snäll o ha o göra med hahaha

Seeeen åkte vi tillbaka till mobilia kom på att jag MÅSTE köpa ett par nya gympaskor...blev 2 par :-)





Så nu har jag & Ludde nästan likadana skor hahaha



också har jag lovat honom att sortera bland alla mina andra skor o slänga nu så det får jag väl göra.

Vi beställde även "klisterfigurer"  till Julius sovrumsväggar i Nalle Puh :-) så imorn ska jag hämta det och sätta upp!!!

På kvällen åkte vi hem till mina föräldrar och åt middag. Skulle egentligen jobba men det blev inte så.

Idag skulle jag också ha jobbat meeeen har blivit "sjuk" har jätte ont i min hals o är dö förkyld :-( så jag ringde och sa att jag får stanna hemma inte kul o bada när man är så här. Fick en glad nyhet iaf när jag pratade med chefen, Har fått egna grupper till hösten :-) ska träffa barnen på lördag. JÄTTE KUL!!!!

Nej nu får jag väl göra ngt vettigt Julius ligger o nannar så då får man passa på ...  tänkte faktiskt sätta upp gardinerna i sovrummet....får se har varit lite problem att borra vid fönstrena innan men vi får se

ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0