Jobbar

Guud vad jag trivs med mitt nya jobb :-D så himla roligt!!! Det enda tråkiga nu under utb är att Ludde har inte kunnat ta ledigt så vi har fått lämna bort Julius nästan varje dag (iofs bara ett par timmar meeeen ändå) saknar honom jätte mycket hela tiden i bassängen. Och man är ju lite orolig att ngt ska hända när jag är där, inte för att jag inte litar på dem som passar utan för att jag har ingen möjlighet att ha telefonen vid mig :-( men det har gått bra än så läng han är ganska snäll o brukar inte skrika så mkt nu längre så det är skönt.

Igår var jag på Ikea med Therese & Isabell jätte mysigt sen gick vi till en affär uppe i stan o köpte lite grejor till våra små älsklingar. Julius fick bara en haklapp...men där fanns inte så jätte mkt pojkkläder :-( tycker det är så överallt mest flickisar. Tänkte åka dit i veckan igen med Ludde kanske man kan köpa mer om man hittar ngt !!

image313

inviger sin nya haklapp :-)

efter att jag haft en jätte trevlig dag med Ttherese & Isabell kom Luddes pappa för att passa Julius. Jag lagade lite snabbt pasta med wookade grönsaker o korv röra , åt o stack sen till simningen.

Idag är det simning igen så Julius ska hem en LITEN stund till mormor & morfar sen kommer Ludde (han slutar tidigare idag) sen ska vi äta tacos o bara ta det lugnt.

Imorn ska vi till bokskogen och grilla innan jobb..

ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fin han är i sina nya hak klapp=)

2008-05-24 @ 12:35:18
URL: http://isabellnicole.blogg.se
Postat av: Anonym

BratPågen;).. Sötaste:D & finaste skorna hihi puss

2008-05-26 @ 19:43:30
URL: http://yvveee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0