Fullt upp!!

Idag har Ludde varit ledig ;-) vi var på IKEA, bultofta bygg, järnia och toftanäs ica maxi.

När vi kom hem satt vi upp tavlan över TV äntligen haha och hyllan inne i Julius rum!!! :-)
Det går sakta men säket framåt hahahaha
Sen grillade vi lite men åt inne för det var så blåsigt ute. Efter det gick vi ut o gick en runda i området o bara mös alla 3 

Julius är helt röd och torr på sin ena kind vet inte om han har fått sol på den?? Har verkligen försökt skydda honom från solen ska fråga på BVC imorn ????!!!! Sen när vi kom hem o jag skulle byta kläder på honom såg jag ett litet blåmärke på hans arm :-( guuuuud fick jätte skuldkänslor hoppas inte att det är jag som har tagit för hårt i honom *snyft* 

så imorn ska vi på BVC sen ska jag träffa en annan mamma uppe i stan o ta en fika o så ska jag köpa badkläder....har fått nytt jobb så jag ska börja min "praktik" på fredag *weee* så då måste jag ha badkläder hihihi

På lördag ska Ludde hem till Pierre o jag tänkte att jag skulle hitta på ngt då med :-)
På söndag kommer noh hans syster med familj hit sen på eftermiddagen ska vi hem till ett par vänner i Dalby!!!

Nu ha vi precis ätit lite äpplepaj med vaniljsås *mums* och ska mysa lite i soffan framför TV innan sängen


Hahhahaha drygt att våra grannar med har fjärrkontroll till sina lampor ... dem tänder o släcker våra hahahaha

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0