Värkar...??!!??!!

I natt har jag haft ONT!! Inga regelbundna men ändå det är kanske på gång!! Sen idag på eftermiddagen har jag haft apont i min rygg från o till, tydligen också ett tecken!!

Längtar så efter dig i magen!!!

Har varit upp på hansa o fikat idag, det var väldigt trevligt!! Ska bli ännu roligare sen när jag med har en bebis så man kan gå med barnvagnarna hihi

Kom precis upp från källaren skulle fixa sista tvätten till torktummlaren o torkrummet men fick bara slängt in det i torktummlaren!! Största spindeln satt o väntade på mig utanför torkrummet HATAR KÄLLARE & SPINDLAR!!!! INte källare i sig utan mer för att spindlar verkar trivas där suuck så Ludde får ta det när han kommer hem fick springa upp istället!!!

Sitter o sjunger lite för bebisen hoppas den gillar det o kanske vill komma ut o höra live ;-)

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

åh, hoppas att det är på gång snart =)
Jag tänker på dig varje dag & undrar om den lille kommit :D hihI!
*håller tummarna* =)
kram

2008-03-06 @ 10:22:05
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0