Tiden går så sakta...

Nu är det bara 4 dagar kvar till bf!! Meeen det verkar inte vara dags än...??!! Åkte in igår morse hade såna fruktansvärda ryggsmärtor hela natten så kl 6 övertygade Ludde mig att vi skulle iaf åka in o kolla läget!!
Var öppen 1 cm men sen var det lugnt igen o känner inte så mkt av att det skulle starta...har lite samandragningar o så men inget som gör skiiiiiit ont så jag får snällt vänta!!!

Har haft en heldag med min älsk idag!! Jätte mysigt!!
Först åkte vi ut till Bunkeflo och gick o svärma i vårt nya bostadsområde :-) gick runt där ett tag o tittade in i vår nya lgh o sen på andra hus!!! Efter det åkte vi ut till småbåtshamnen o åt lunch på Kajutan!! Seeen åkte vi till svågertorp gick lite i affärer o tittade o sen avslutade vi dagen med ett besök hemma hos Luddes Faster o hennes man.

image211

Tror Ludde har pussat på mig...är han inte lite glansig om läpparna hihi

När vi kom hem sen ikväll lagade jag mat o Ludde dammsugade lägenheten sen gick jag o la mig o vila ett litet tag
Nu ska jag o min snutt mysa lite innan det är dags att FÖRSÖKA Sova...är ju inte allt för trött eftersom jag redan vilat en stund men men det får ge sig hade förmodligen ändå inte fått en hel natts sömn (kan inte komma ihåg när jag fick det senast!!!???)

 Mamman & bebisen
KOM UT!!!!!!!!!!!

 Världens bästa älskling!!!

 Hela familjen :-)

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja de är sååå typiskt att tiden ska gå sååå sakta i slutet =O/ men öppen 1 cm så närmar de sig iaf.. jag håller tummarna för dig/er när de väl är dax! all lycka till =D

2008-03-11 @ 09:34:16
URL: http://www.nogg.se/zessis
Postat av: Veronika

Ahh, gumman är du öppen en centimeter? Men då närmar det ju sig! Fan vad spännande. Kan inte riktigt fatta att jag egentligen skulle vara där du är nu! Därför är det ännu roligare att följa dig. Väntar med spänning på att telefonen ska ringa och ni berättar att nu har lillen tittat ut! Så söta ni är tillsammans vännen! Är så himla glad för din skull! Saknar dig massor! Kramar

2008-03-11 @ 15:23:52
URL: http://Veronika83.blogg.se
Postat av: Milla

Nu e d inte långt kvar, du måste lova att Ludde smsar när d blir dax...natt som dag. Så spännande...längtar verkligen tills er lilla knodd tittar ut så man har ngn att gå i stan med =) Förstår att d känns jobbigt nu! Söta ni e på foto...=) Kramar

2008-03-11 @ 17:57:24
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0