Suuck

Nu får det vara NOOOG!!!!!
Älsklings bebisen du får lov att komma ut nu!!

Det är som sagt väldigt jobbigt tjatar kanske om det men vill bara bli av med denna gigantiska mage!!!



Vill bara ha lite känningar så jag vet att det är på gång!! Vill inte vänta längre!!! Är så otålig!!!

Den 25 Juli ska jag sjunga på bröllop igen LÄNGTAR så det är så himla kul!!!
För att du finns för att du kan du leder vågorna mot land du river murarna mot världen :-)

 
Sjunger på min brors bröllop


Sjunger på min systersons dop



Orkar inte sitta här mer nu :-(
ska nog gå o vila lite ... ovanligt suck

Had

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh my god!!! Beccy det e ju nästan dags!!!!! SHIT!! du är väldigt fin som gravid även om det e jobbigt! Vet du vem som mer ska ha barn? kommer du ihåg Carl i min klass?
ta hand om dej o familjen Bautakram

2008-03-03 @ 10:17:43
Postat av: Veronika

Naw, förstår att du längtar. men det är inte alls långt kvar nu vännen! Hihi, och sen ska du sjunga på mitt bröllop också :o) Kram på dig

2008-03-03 @ 11:30:46
Postat av: Madde

kikar förbi! åh vad jag känner igen mig i dina ord! jag är också i väntans tider (vecka 37) och vet exakt vad du pratar om - NU FÅR DE VARA NOG!! Denna sista tid är allt annat än rolig.. blörk! Kämpa på, man får något fantastiskt ut av de!

2008-03-03 @ 15:40:45
Postat av: Anonym

sjunger dy??

2008-05-26 @ 13:30:56
URL: http://mammanemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0