Nedräkning...

Nu är det inte många dagar kvar o ändå ger lillen mig inga tecken på att den vill komma ut till oss *snyft*


Lilla du där inne
Vi undrar så vem du är
Att vi vet så lite om dig
fast du redan är här.

Är det dina tår jag känner?
Är ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Vi vet så lite om dig
fast du redan är här.
Men vi älskar dig som tokig
vem du än är..

Jag undrar om inte bebisen är nyfiken på oss...verkar inte så :-( den kanske inte vill komma ut!!! Jag har förstått den innan när det har varit dåligt väder snöat o regnat...men idag är det fint solen skiner o allt ju kom ut lilla bebisen!!!
Fast om det nu är en kille kanske han tycker det är pinsamt att komma ut på internationella kvinnodagen hahaha

Grattis alla kvinnor....har iofs inte riktigt förstått mig på denna dagen??!! Vad händer...ska man vara extra snäll mot kvinnor ??!! Why kan man inte alltid vara det o mot män med för den delen!! Har dem med en sån här dag?? Har inte tänkt på det innan?!

Sen är det någon minnesdag för terroismens offer, hur kul är det att komma ut då??!! Då är alla ledsna o så!!! Tolka det inte fel tycker att man visst kan ha minnesdagar o absolut för den sakens skull för det är himla hemskt...men måste allt vara dessa dagarna när jag väntar på bebisen.

Sen är det Kronprinsessans namnsdag jaja det känns som det kvittar

Får kanske ett litet påskägg om jag går över tiden för sen är det ju påsk. Världens bästa påskpresent isf.



Vad blir det nu då är så nyfiken....
blir det en liten Julius???

Eller
en liten Alice???


Nu ska jag nog gå in o vila mig igen *thihi* man får lov att göra det om man har ont i sin rygg...visst får man...

Vill haaaaa men kan inte hitta :-(
image207

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: becki

Jag drack 3 koppar hallonbladste igår. har du testat de? prova! de var rätt gott också :D

har du mkt känningar?

2008-03-08 @ 13:35:14
URL: http://www.beccki.blogg.se
Postat av: becki

Jag beställde från re-fresh hemsida :D jätte billigt, en stor påse för 49 kr. Räcker nog för evigt..

Ska ta och dricka en kopp nu och se om de händer nått mer :)

2008-03-09 @ 08:19:59
URL: http://www.beccki.blogg.se
Postat av: sofie & Liam

hur är läget? =)
Vill inte den lille komma ut än =) Buse ;)
ha det bra!
kramis

2008-03-09 @ 14:40:04
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0