Låååånga dagar

Nu är det bara om man räknar med idag 3 dagar kvar....

Igår körde jag Ludde till sjukhuset kl 2 sen åkte jag o hämtade Yvette & Cassandra på mobilia för att sedan hämta mormor uppe i stan så körde vi henne till garnaffärer hon har ju fullt upp med att sticka små barnkläder till alla barnbarnsbarn....hahaha men hon tycker att det är så himla roligt!!!

Sen körde jag hem mormor o Yvette, Cassandra & Andreas till BVC.

Följde med Ludde till sjukhuset igen kl 5 satt i nästan 1 o halv timme o pratade med hans läkare om hans finger ;-(
 (ser lite bättre ut nu när där inte är stygn o så men han kan inte sträcka ut det)
Kommer aldrig att bli bra tydligen *snyft* har gått mer än 1 år sen senaste operationen men hans läkare ville iaf inte att han skulle ta bort det som Ludde vill..kan förstå Ludde för det är i vägen jätte ofta o sen får han dö ont i det!! Men vi får väl se hur det blir han ska avvakta nu lite!!!!

Efter läkaren åkte vi o åt mat med Tom...kycklingspett, ris o jordnötsås mums!!
Sen skulle dem till mobilia så då gick jag in till mamma lagom till dem stängde så tog vi bussen hem.
Gick ut o gick en liten runda med henne från bussen hahahaha
Sen kom jag hem så gick Ludde ut o sprang en liten stund. När han kom hem åt vi varma mackor o spelade kort sen gick vi o la oss.

Sovit jätte dåligt i natt .. så kl halv 9 när Ludde gick till jobb somnade jag en stund från o till fram till halv 12 men nu är jag as trött igen...ska nog gå in o vila en stund nu sen upp o antingen gå ut o gå en runda?? Eller flyttstäda...städa är såå tråkigt men ett måste men vet inte om jag ska vänta o göra det med Ludde ist..vi får se vad som händer...ska iaf in o vila en liten stund nu!!!

Ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Therese

är det dags ännu? såg att magen är stor men du e ju superfin gravid ju! ser fram emot att läsa rapporten om förlossningen... min stora skräck! vet du vad jag jobbar i vår gamla skola! soc. på heleneholmskolan eller rättare sagt gamla lärarhögskolan. massa kramar

2008-03-14 @ 08:16:08
URL: http://andytesa.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0